בס"ד

בס"ד

אות פדן

הסיפור מאחורי המוצר והממציא

הסיפור מאחורי המוצר – 

לאחר פטירת אביו, החליט אליהו פדן (ממציא המוצר) להתחזק בתורה ומצוות, ומאז מקפיד להניח תפילין מידי יום ובנוסף, ללמוד גמרא ומשניות עם בניו של הרב יעקב אדלשטיין זצ"ל (מי שהיה רבה של העיר רמת השרון, במשך כ – 70 שנה)

כאשר הניח את התפילין, חש פדן אי נוחות בכף היד, שנבעה מאופן קשירת קצה הרצועה של התפילין ותחיבת השארית תחת הכריכות. הרצועה כל פעם התרופפה והיה צורך להדקה שוב ושוב, מה שהסיח את דעתו מן התפילה עצמה. כאשר הביט סביבו, ראה פדן עוד אנשים "המתעסקים" עם הרצועה בזמן התפילה, במטרה להדקה בכל פעם שהשתחררה.

פדן העמיק בלימוד ובירור מעמיק אודות הלכות תפילין ונוכח לגלות, שאין כל מניעה הלכתית לחפש פתרון נוח יותר לקשירת קצה הרצועה של יד. לאחר שלמד באופן מעמיק הלכות תפילין ובנוסף, התייעץ עם רבנים וגדולי פוסקי הלכה שליט"א ואף קיבל את אישורם וברכתם, החל בפיתוח מוצר ייחודי (פטנט רשום) וקרא לו בשם אות – אוחז תפילין.

אות, הוא מוצר שנועד להקל על אופן קשירת קצה רצועת התפילין של יד, וזאת ע"י "נעילת" קצה הרצועה באופן מהיר ונוח ובכך לשמור על הרצועה ישרה ומהודקת לכף היד. המוצר אות, מונע את הצורך "להתעסק" עם הרצועה ולמתוח אותה שוב ושוב, דבר הגורם לבלאי ולפגיעה בצבע השחור של הרצועה – דבר הפוסל את כשרותה. 

אות הוא מוצר מהודר ואיכותי מאוד, עשוי 100% עור בהמה טהורה ומגנטים חזקים החבויים בתוכו.
אות יכול לשמש גם כמתנת בר מצווה מקורית וייחודית, אשר תלווה אותו במשך שנים רבות. 
אות, זוכה לתגובות נלהבות מאוד בקרב אלו שכבר רכשו את המוצר.
אות תוכנן להחזיק מעמד שנים רבות  והוא אינו מתקלקל ו/או מתבלה!